ANNONS

Utbrott på Telia? På riktigt….

/

Nu förstår jag varför Telia ligger på andra plats på Sveriges mest avskydda och kritiserade företag. Kritiken är befogad och det är katastrofdålig kundhantering. Hur är det möjligt att behöva sitta i Telefon med dem 4 dagar i rad flera ggr varje dag i flera timmar varje gång och beskriva samma ärende utan att något händer??

Jag ger snart upp. Ett så enkelt ärende som att uppgradera till en snabbare hastighet på vårt nät…. abonnemanget är beställt, switchen är bytt av tekniker men det lirar inte?

Att då sitta i telefon och bli runtskickad till 7 olika personer.. från privat, till företag, till tekniker, till supporten, tillbaka till kundtjänst… bl.a. bl.a… på riktigt Telia?!

Är det inte dags att effektivisera ert företagande?? Det här är orimligt?

Att låta kunder sitta “on Hold” i flera timmar medan ni samtalar till höger och vänster är riktigt oförskämt. Det SKA inte behövas såå lång tid för ett knapptryck som detta handlar om? Att godkänna en tjänst? Som är installerad och klar och abonnemanget finns, men p g a ett fel hos er så har det redan tagit två v…. och tiden går…

Dagens samtal till Telia… efter 2 Tim och 19 min gav jag upp. Ingenting funkar och jag får inga besked. De är bara helt likgiltiga och ” lama”, sååå ledsna. Men löser problemet gör de inte…

36
94

Genom att klicka på "Skicka" bekräftar jag att jag har tagit del av Bonnier News personuppgiftspolicy.

© Bonnier Magazines & Brands AB, 105 44 StockholmTelefon: 08-736 53 00