Super-set challenge

 Ny vecka och ny utmaning väntar!

Den här veckan kör vi ett superset pass för att låta underkroppen och pulsen jobba lite extra. Övningarna är egentligen lite av de vi kört förut fast nu vilar vi inte mellan övningarna (förutom inför sista övningen på step-bräda, den går dock lika bra att köra utan bräda också). Har ni frågor eller funderingar så tveka inte på att slänga iväg en kommentar så svarar jag i kommentarsfältet! 🙂

Jag vill att vi kör de här passet totalt 2 gånger den här veckan och ni väljer som vanligt hur mycket eller om ni överhuvudtaget vill ha vikt på.

Kör hårt! 🙂

New week and new challenge!

This week I’m challenging you in a super set to make that lower body work a bit extra. The exercises are a little bit of what we’ve done before but this time we don’t rest in between the exercises (except on the last one with the step, but you don’t have to have the step, it’s optional) If you have any questions don’t hesitate to send me a comment and I will answer in the comment feed as well.

So I wan’t us to repeat this routine 2 times this week and you decide how much or if you wanna add weight. 

Good luck!

Love,

Kiki

  1. Hey honey,
    Great live your videos – but this is again blocked in germany for example due to the music issue. Thanks :-*

  2. Today the new challenge without weight because again at home. Am I now enought stretch because it hurts when im doing the 3rd exercise? 🙂
    And I also going to do the upper body challenge but with dumbbells 😀
    Im trying to talk my boyfriend into taking some fotos so I can tag the #challengebykiki on instagram again 😀 love <3

  3. Skulle inte du inte kunna göra en challenge by kiki med mer fokus på rygg och axlar och sen en till där man använder pilatesboll?

Kommentera inlägget

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Information om hur vi använder dina personuppgifter och om dina rättigheter finns på vår hemsida

LOADING..